Współpraca z Katalogiem marzeń

Współpraca z Katalogiem marzeń

Marquard Media Polska i Katalog Marzeń nawiązują strategiczne partnerstwo.

Ogłoszony w sierpniu br. przez Marquard Media Polska (MMP) nowy model operacyjny właśnie przechodzi w kolejną fazę realizacji. MMP podjął współpracę z firmą Katalog Marzeń, której pierwsze efekty rynek zobaczy już w grudniu. Firmy realizują akcję specjalną z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.
Współpraca ta jest potwierdzeniem podejmowania niestandardowych partnerstw biznesowych, które są jednym z priorytetów w realizacji nowej strategii.

Od początku grudnia w całym nakładzie brandów: Joy, Cosmopolitan, Playboy przy wsparciu serwisów Kozaczek.pl, Papilot.pl i Zeberka.pl dostępne będą karty podarunkowe upoważniające do zakupu dowolnego prezentu dostępnego na platformie Katalogmarzen.pl z rabatem w wysokości 15 złotych. Vouchery na spełnienie wybranego marzenia będzie można nabyć do połowy stycznia, a na jego realizację będzie cały rok. Jest to pierwszy wspólny projekt Marquard Media Polska i Katalogu Marzeń w ramach strategicznego partnerstwa.

Zdecydowaliśmy się na partnerstwo biznesowe z firmą Katalog Marzeń, ponieważ wierzymy w magię prezentów. Najlepszym okresem dla rozpoczęcia i ogłoszenia tej współpracy jest właśnie czas Bożego Narodzenia. My również lubimy się dzielić, dlatego udostępniamy naszym Czytelnikom aż 200 tysięcy kart, które będą mogli nabyć w dowolnym punkcie sprzedaży prasy. Nasza współpraca oparta jest na wspólnej wizji łączącej różne sektory – mówi Bijan Khezri, CEO Marquard Media Polska.

Karty o wartości 200 złotych z dedykowanym rabatem w wysokości 15 złotych będą dostępne w całym nakładzie ww. brandów. Cena okładkowa magazynów zawierających karty nie ulegnie zmianie. Kampania promocyjna akcji świątecznej ruszy na początku grudnia i obejmie serwisy i magazyny własne MMP, jak również radio, internet oraz punkty sprzedaży.

 

Marzenia na wyciągnięcie ręki

Katalog Marzeń to jeden z liderów rynku prezentów w formie przeżyć w Polsce, założony
w 2010 roku. Oferta platformy obejmuje ponad 5000 niezapominanych atrakcji w całej Polsce. Wśród nich znajdują się loty szybowcem, moto i paralotniami, jazdy 4x4 i quadami, jazdy super samochodami, kolacje we dwoje, masaże i pakiety SPA, degustacje alkoholi, wstępy do muzeów i parków rozrywki. Katalog Marzeń współpracuje z ponad 700 firmami realizującymi vouchery sprzedawane za pośrednictwem platformy.

Klienci Katalogu Marzeń to osoby prywatne kupujące prezenty dla swoich bliskich oraz firmy wykorzystujące vouchery w charakterze prezentów oraz nagród dla pracowników, klientów i partnerów biznesowych.

Joanna Borucka, twórczyni platformy Katalogmarzen.pl wyjaśnia - Jestem przekonana, że współpraca pomiędzy Katalogiem Marzeń oraz Marquard Media Polska ma absolutnie unikalny charakter. Wzajemnie się uzupełniamy. Jako Katalog Marzeń dysponujemy szeroką i atrakcyjną ofertą, na którą składa się ponad 5000 przeżyć realizowanych w ponad 700 firmach partnerskich, MMP ma relacje z kilkuset tysiącami Polek i Polaków, którzy chcą żyć aktywnie i doświadczać nowych rzeczy. Dzięki temu możemy wspólnie realizować strategię MMP wyrażoną słowami Create, Connect, Transact. Liczę na to, że nasza pierwsza wspólna akcja - projekt kart prezentowych dystrybuowanych w magazynach Cosmopolitan, Joy i Playboy przy wsparciu serwisów Kozaczek.pl, Papilot.pl i Zeberka.pl będzie owocnym początkiem strategicznej współpracy. Widzę możliwość wspólnego stworzenia  szerokiej społeczności osób, które będą doświadczać pozytywnych emocji biorąc udział w różnego rodzaju wydarzeniach. 

 

Współpraca marzeń

Współpraca Marquard Media Polska z firmą Katalog Marzeń jest częścią realizacji strategii opartej na nowym modelu operacyjnym określanym jako Creat, Connect, Transact. Nowy model ma na celu budowanie niestandardowego partnerstwa opartego na brandach należących do Marquard Media Polska oraz na szerokim wachlarzu usług oferowanych przez partnerów z różnych branż. To pierwsza inicjatywa podjęta z tym partnerem, ale w przyszłości planujemy szerszą współpracę, która będzie uwzględniała, m.in. atrakcje sygnowane brandami należącymi do portfolio Marquard Media Polska, czy pakiety zawierające produkty obu firm. Myśląc o biznesie w oparciu o model Creat.Connect.Transact. planujemy w przyszłym roku kolejne podobne współprace z innymi partnerami – dodaje Bijan Khezri.